Web:


Adresa: Str. Podului Nr 74, Sibiu, Romania


Contact: office@artreisen.ro  


Profilul companiei: Transport persoane Sibiu

Compania de transport persoane ART REISEN a fost înființată în anul 2013, având ca scop principal oferirea de soluții eficiente și de încredere în domeniul transportului de persoane. Cu sediul în Sibiu, compania noastră a crescut rapid, devenind un nume de referință pe piața de transport prin angajamentul față de calitate și orientarea către client. De-a lungul anilor, am evoluat, adaptându-ne serviciile pentru a răspunde nevoilor diverse ale clienților noștri, oferindu-le mai mult decât un simplu serviciu de transport persoane..

Ne dedicăm pentru a asigura satisfacția clienților noștri prin investișii constante în tehnologie, instruirea personalului și menținerea unor standarde ridicate de calitate. Prioritizăm punctualitatea și fiabilitatea, având ca obiectiv principal depășirea așteptărilor clienților și consolidarea relațiilor de lungă durată cu aceștia. Ne propunem să fim prima alegere a pasagerilor pentru orice tip de călătorie, prin excelența în servicii și o abordare orientată către nevoile fiecărui client.

Compania ART REISEN dispune astăzi de o flotă proprie de autovehicule noi și moderne, adaptabile celor mai diverse cerințe de transport persoane, compusă din:

  • 65 microbuze având 8 – 29 locuri, fabricație 2014 – 2023
  • 10 autocare având 49 – 55 locuri, fabricație 2000 – 2010

De asemenea, compania noastră oferă servicii de transfer, atât locale cât și de la/către orice aeroport din România, individuale sau la nivel de grup, în condiții de eleganță și confort. Pentru acest serviciu punem la dispoziție, în funcție de serviciul dorit – de la autoturisme de lux pentru transportul business și VIP, la autocare și microbuze pentru diverse grupuri.

Toate autovehiculele puse la dispoziția clienților noștri asigură confort și siguranță la standarde înalte, certificate prin licențe, avize, autorizații și clasificări eliberate periodic de autoritățile din domeniul transporturilor. Verificările tehnice (ITP, verificare tahograf, certificare limitare viteză, etc) sunt atent monitorizate și realizate la timp de o întreagă echipă de tehnicieni și specialiști.

Pentru parcul auto, șoferii și pasagerii transportați, compania noastră a ales protejarea acestora prin încheierea tuturor polițelor de asigurare, obligatorii și facultative existente în acest domeniu, necesare pentru a acoperi toate riscurile ce pot apărea pe parcursul transportului (RCA, CASCO, Asigurare de călători și bagaje).

Cunoscând importanța punctualității în domeniul în care funcționăm și bazându-ne pe experiența dobândită de-a lungul timpului, am considerat necesară asigurarea unei rezerve de mașini care să constituie back-up pentru cele aflate pe traseu, astfel încât să limităm la maxim, atât cât ține de noi, posibilitățile de întârziere.

Considerând siguranța transportului o prioritate, am selecționat o echipă de șoferi profesioniști pentru care atestarea profesională, certificarea medicală și psihologică, completate de integritate și responsabilitate sunt cerințe obligatorii. Mai mult decât atât, am ales să constituim o echipă de șoferi de rezervă, astfel încât șoferii titulari să poată realiza timpii de odihnă prevăzuți de lege și necesari desfășurării unui transport sigur.

De asemenea, am inițiat un proiect de monitorizare video a mijloacelor de transport, contra cost, acolo unde partenerii și-au exprimat dorința și acordul în acest sens.

În speranța că prezentarea de mai sus va ajuta la o mai bună cunoaștere a activității noastre, ne-am bucura să ne considerați un partener alături de care să puteți oferi angajaților dumneavoastră cele mai bune condiții de muncă.